UEFA Başkanı Michel Platini de tartışmalara neden olan bu pozisyonun ardından ilginç bir öneriyi gündeme getirdi.
Maç esnasında hakemlerin kendi aralarında yaptığı konuşmaların kayıt altına alınmasını isteyerek, "Kimsenin faulü görmediğine inanmıyorum. Neden hiçbir şey söylenmedi? Genel sekretere, 5 hakemin aralarında yaptığı konuşmaların kaydedilmesini söyledim. Müller'in yaptığı faulü görmeyen hakemin hatasını anlıyorum fakat uluslararası düzeyde 3 hakem daha vardı ve hiçbiri pozisyonu görmedi. Yanlış giden bazı şeyler var. Orta hakem belki görememiş olabilir fakat diğerlerinin pozisyonu mutlaka görmesi gerekirdi" ifadelerini kullandı.
