comScore

Vitesse'li Bony kararını verdi

02 Mayıs 2013, Perşembe 16:18

Hollanda Ligi'nin gol kralı transfer söylentileri hakkında konuştu.

Bu sezon kaydettiği 31 golle Hollanda 1. Ligi'nde gol krallığı yarışını zirvede götüren Wilfried Bony hakkında çıkan transfer iddialarını yanıtladı.

Hedefinin İngiltere olduğunu söyleyen Fildişi Sahilli forvet: "Premier Lig bana göre Avrupa'nın en iyisi ama Bundesliga da iyi. Fransa, İtalya ve İspanya da kaliteli ligler. İngiltere benim için harika olur. Premier Lig'de, İngiltere'deki atmosferde oynamayı çok istiyorum. Tabii ki Şampiyonlar Ligi'nde oynayar bir takıma gidebilirsem harika olur. Şu ana kadar oynamadığım tek turnuva o. Transfer dönemi henüz başlamadı. Henüz düşünecek bir şey yok. Gazetelerde çok haber var ama ben sadece ligdeki sezon iki maçımıza odaklanmış durumdayım. Sezon bittiğinde ne olacağını göreceğiz. Chelsea iddialarını da ben de sizin gibi duydum ama şu anda bunları düşünemem. Sezon sonunda göreceğiz." diye konuştu.