comScore

Beckham'ın yüzü gülüyor

03 Nisan 2013, Çarşamba 01:35

Paris Saint Germain'in veteran yıldızı İngiliz futbolcu David Beckham Barcelona maçının ardından açıklamalarda bulundu.

Kariyerinin sonlarına gelmesine rağmen Şampiyonlar Ligi'nde boy gösteren ünlü İngiliz yıldız David Beckham Barcelona maçının ardından net konuştu.

Tecrübeli futbolcu ITVSport'a yaptığı açıklamada 'Beraberliği hak ettiğimizi düşünüyorum. Oraya gidip bir sonuç elde etmememiz için hiçbir neden yok' sözleriyle tur adına umutlu olduğunu ifade etti.
David Beckham ayrıca teknik direktörü Carlo Ancelotti'ye de kendisine güvenip forma verdiği için teşekkür etti.