Hakemimizin yönettiği Hırvatistan-Sırbistan milli maçında ırkçı sloganlar atıldı.
DÜNYA Kupası elemelerinde Cüneyt Çakır'ın yönettiği Hırvatistan-Sırbistan maçına ırkçılık gösterileri damga vurdu. Ev sahibi Hırvatların 2-0 kazandığı mücadelede yaşanan istenmeyen olaylar skorun ve futbolun önüne geçti. Karşılaşmanın daha başında Sırbistan milli marşı okunurken, ev sahibi ülkenin taraftarları yuhalayarak protesto etti.
‘Sırp'ı öldür' sloganı Maçın içinde de 2. Dünya Savaşı döneminin faşist örgütlenmesi olan Ustaşa marşı söylendi. Bahsi geçen marşın bir bölümünde “Sırp'ı öldür” ifadesi yer alıyor. Bu çirkin olaylardan sonra UEFA'nın Hırvatistan'a ceza vermesine kesin gözüyle bakılıyor.