comScore

FIFA'dan 2 yıllık men cezası!

01 Mart 2013, Cuma 20:21

FIFA, Peru'nun San Martin takımında forma giyen Joel Melchor Sanchez Alegria'ya doping kullandığı gerekçesiyle 2 yıl ceza verdiğini açıkladı.

FIFA Disiplin Komitesi, yaptığı açıklamada Perulu futbolcu Joel Melchor Sanchez Alegria doping kullanmasından dolayı 2 yıl futbol misabakalarından men cezası verdiğini duyurdu.

San Martin'de forma giyen oyuncunun test sonuçlarının netleşmesinin ardından WADA tarafından yasaklanan ''Methylhexaneamine'' isimli maddeyi kullandığını belirten FIFA kararını bugün (1 Mart 2013) açıkladı.
FIFA daha önce yaptığı açıklamada, FIFA 2014 Dünya Kupası elemelerinde Bolivya'da oynanan Bolivya-Peru maçında bir Perulu futbolcunun doping testlerinin pozitif çıktığını belirtmiş ancak oyuncunun ismini kamuoyuna duyurmamıştı.

Kararın ardından Alegria, 2 yıl boyunca futbol müsabakalarına katılamayacak. Verilen bu 2 yıllık cezanın 22 Ocak 2013 tarihinden itibaren başladığı açıklandı.