comScore

Galibiyeti kolbastıyla kutladılar!

27 Şubat 2013, Çarşamba 23:16

Kupa maçında Fenerbahçe'yi 3-2 yenen 1461 Trabzon'da futbolcular galibiyeti kolbastı oynayarak kutladı..

Karşılaşmanın sona ermesiyle büyük bir sevinç yaşayan 1461 Trabzonlu futbolcular, saha ortasında toplanarak galibiyeti kutladı.

Trabzonlu oyuncular daha sonra orta sahada kolbastı yaparak, sevinçlerine devam etti.

1461 Trabzonlu futbolcuların sevinç gösterilerine Fenerbahçe tribünleri tepki gösterirken, bordo-mavili ekip alkışla karşılık vererek soyunma odasının yolunu tuttu.

Bu arada, Fenerbahçe'nin 32. dakikada Caner Erkin ile bulduğu golden sonra sahaya girerek sarı-lacivertli futbolculara giden iki taraftar, görevliler tarafından dışarıya çıkarıldı.