comScore

ŞOK suçlama! Türk hakemler şike yaptı!

20 Şubat 2013, Çarşamba 10:20

Antalya'da hazırlık kampı yapan takımlardan Soderjyske ve Brasov'un hazırlık maçında, İsveç ekibi Türk hakemlerin şike yaptığını öne sürerek isyan etti.

11 Şubat Pazartesi günü Antalya'da oynanan Sonderjyske-Brasov maçında Türk hakemlerin şike yaptığı öne sürüldü. Maçı izleyen Jydske Vestkysten Genel Yayın Yönetmeni Jakob Ravn, özellikle yardımcı hakemlerden birinin karşılaşmayı Brasov'a kazandırmak için ne gerekiyorsa yaptığını iddia etti. Sabah gazetesinin ulaştığı Ravn, "İnanılmaz bir yardımcı hakemdi. Rakip 4 metre ofsayt, ama 'Devam' diyor. Maç sonunda yanına gidip 'Sen iyi misin? Görmüyor musun ofsaytı?' dedim. Bana telaşla 'Hayır hayır ofsayt değil deyip" yanımdan hızla uzaklaştı. Maçı Brasov kazansın diye ne gerekiyorsa yaptı ve 1-0 kazandılar. Tribündeki herkes maçın önceden bağlandığını söyledi" dedi. TWİTER'DAN İSYAN ETTİLER Sonderjske'li Hansen de, "Golün atıldığı anda Brasov'lu oyuncu açık ara ofsayttı. Üstelik pozisyon gol de değil, çünkü ben çizgiyi geçmeden topu uzaklaştırdım. Ama hakemler, ofsaytı da, topun çizgiyi geçmediğini de görmezden geldi. Maçın satın alındığı net" ifadesini kullandı. Oyunculardan Christensen, Twitter'a, "Elimizden geleni yaptık, ama Türkiye'de şikenin kurbanı olduk" yorumunda bulundu.