Kolombiya'nın Ankara Büyükelçisi Fernando Panesso, ülkesinin Türkiye'de yapılacak 20 Yaş Altı Dünya Kupası'nda yer alacak olmasını değerlendirdi.
Kolombiya'nın Ankara Büyükelçisi Fernando Panesso, ülkesinin milli takımının, Türkiye'de yapılacak 20 Yaş Altı Dünya Kupası'nda iyi bir performans sergileyeceğine inandığını söyledi. Büyükelçi Panesso, 21 Haziran-13 Temmuz tarihlerinde Türkiye'de düzenlenen FIFA 20 Yaş Altı Dünya Kupası'na katılacak Kolombiya Milli Futbol Takımı'nın, Güney Amerika 20 Yaş Altı Şampiyonası'nda elde ettiği başarıyla ilgili yazılı açıklama yaptı. Açıklamasında, Kolombiya Milli Takımı'nın başarısından duyduğu mutluluğu dile getiren Panesso, ''Sekiz kişiden oluşan teknik ekibin himayesindeki bu 22 genç, Türkiye'de düzenlenecek dünya kupasında, Kolombiya'nın tanıtımına önemli katkılar sağlayacak'' ifadesini kullandı. Milli takımın, Kolombiya'da yaşanan güzel gelişmeleri yansıtmaya devam etmek için mükemmel bir vitrin olacağını vurgulayan Panesso, ''Bu 22 genç sayesinde, kahve diyarı olarak bilinen ülkemin birçok erdemi, farklı ve şaşırtıcı yönleri, Türk halkı tarafından tanınacaktır'' dedi. Büyükelçi Panesso, bir dönemin futbolcuları Farid Mondragon ve Oscar Cordoba'nın bıraktığı coşkulu izlenimin, bu kez 20 yaş altı Kolombiya takımıyla yineleneceğini belirterek, şunları kaydetti: ''Milli takımımızın iyi bir performans sergileyeceğine inanıyorum. Türkiye, ev sahibi ülke olarak, büyük çaplı kültürel organizasyonlara ve spor müsabakalarına en iyi ev sahipliği yapan ülke olduğunu her zamanki gibi bir kez daha kanıtladı. 20 Yaş Altı Dünya Kupası'nın da aynı başarıyla düzenleneceğine eminim.''