Takımının ligde puan olarak isteği yerde olmadığına değinen Bulak, şunları kaydetti:
''Eğer rakiplerimiz kadar puanımız olsaydı kupada kendimize hedef koyardık. Daha çok oynamayan oyuncularımızla Medical Park Antalyaspor ve Eskişehirspor maçlarına çıktık. Bugün oyuncularımın mücadelesinden memnunum. Belli bölgelerdeki pas çalışmaları olumlu. Orta bölgede yaptığımız pas hataları, pahalıya mal oldu. Eskişehirspor bizi yendi ve onları tebrik ediyorum.''
Mersin İdman Yurdu takımı futbolcusu Orkun Uşak da Spor Toto Süper Lig'e daha çok önem verdiklerini ve ligde daha iyi yerlere gelmek istediklerini kaydetti.
