comScore

Akçay'i ikinci yarı memnun etti..

20 Aralık 2012, Perşembe 15:01

1461 Trabzon Teknik Direktörü Mustafa Reşit Akçay, Bursaspor maçını yorumladı..

1461 Trabzon Teknik Direktörü Mustafa Reşit Akçay, çok güçlü bir takıma karşı oynadıklarını belirtti.

İkinci yarıda sergiledikleri oyundan memnun olduğunu vurgulayan Akçay, şunları kaydetti:
''Mağlubiyetler beni hep etkiler. Çok güçlü bir takımla oynadık. İlk yarı berabere bitseydi ikinci yarı işin rengi farklı olurdu. Bursa gibi bir takıma karşı çok cesur oynadık. Genel olarak iyi oynadık. Bursaspor'u tebrik ediyorum. İkinci yarı puan için daha çok çaba gösterdik. İlk yarıda taktiksel olarak biraz kapalı oynadık. İkinci yarı daha farklı oldu. İlk ve ikinci yarıdaki stratejimiz farklıydı. İkinci yarıdaki oyundan oldukça memnunum.''