Euro 2008'de Türkiye'nin Çek Cumhuriyeti karşısında gruptan çıkmasını sağlayan son dakika golünü atan Nihat Kahveci Twitter hesabından göndermede bulundu.
Eski milli oyuncumuz Nihat Kahveci sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda "Çek Cumhuriyet mi? Severiz." yorumunu yaptı.
İşte o paylaşım:


