Yeni Malatyaspor Teknik Direktörü Gürses KılıçKardemir Karabükspor'da daha önce oyuncu ve teknik adam olarak çalıştığını ve kendisi için duygusal bir maç olduğunu belirtti.
Karabük'e futbol oynamak için geldiklerini vurgulayan Kılıç, ''Maça iyi başladık, oyunun kontrolü çoğunlukla bizdeydi. Maçta son vuruşları iyi yapamadık. Kupada bir hedefimiz yoktu ancak bu maçı kazanmak istiyorduk. Pozisyon zenginliği de bizdeydi. Uzaktan vurulan bir top, gol oldu. Golden sonrada maçı çevirecek pozisyonlar bulduk ancak olmadı'' diye konuştu.