Maçın ardından A Haber mikrofonlarına konuşan Hurşut, Abdullah Avcı'ya ben hazırım mesajı gönderdi.
Hurşut Meriç şöyle konuştu:
"Bizim için önemli olan turu geçmek, takım olarak pazar günü zorlu bir maç geçirdik. Buraya da Karabük maçında 90 dakika oynayan bazı arkadaşlar vardı. Buraya da geldiler, savaştılar sonuna kadar. Çok mutluyuz kazandığımız için. Karşı takımı da tebrik ediyorum çok iyi takım, çok iyi mücadele ettiler. Biz finallere kadar gitmek istiyoruz, sonuna kadar savaşacağız.
İnşallah bir gün milli takıma çağrılırım. Milli Takım içinkendimi çok hazır hissediyorum. Abdullah Avcı'ya sesleniyorum; inşallah birgün çağırır. Her zaman diyorum ama bekliyoruz. Kendimi milli takıma hem mental olarak hem de teknik anlamda hazır hissediyorum.Milli takımdaki sağ kanatlara bakıyorumben de hazırım.. İnşallah Abdullah hoca beni de davet eder."
