Karşılaşmadan sonra düzenlenen basın toplantısında konuşan Çapa, maçı kendi oynadıkları futbolun zora soktuğunu ancak kazandıkları için mutlu olduklarını belirtti.
Fuat Çapa, rakipleri kadar arzulu futbol oynamadıkları için zorlandıklarını aktararak, fazla gol pozisyonu vermedikleri için son dakikalarda buldukları gollerle karşılaşmadan galip ayrıldıklarını ifade etti.
Gençlerbirliği'nin futbolcuları Mehmet Sedef ve Özgü İleri ise, beklenenden zor bir maç oynadıklarını ve tur atladıkları için mutlu olduklarını kaydettiler.
