comScore

"Rahat geçebileceğimizi düşünüyorum.."

18 Ekim 2012, Perşembe 19:31

Şanlıurfaspor Basın Sözcüsü İbrahim Halil Tepe, Ziraat Türkiye Kupası eşleşmelerine ilişkin, ''Rakibimiz Orhangazispor'u önemsemekle birlikte rahat geçebileceğimizi düşünüyorum'' dedi..

Tepe, Ziraat Türkiye Kupası 3. kademe kuraları sonucunda şanslı bir kura çektiklerini belirterek, Spor Toto 3. Lig, 1. Grup takımlarından Orhangazispor ile eşleştiklerini söyledi.

Kuradan memnun olduklarını ifade eden Tepe, şunları kaydetti:
''Kupa kuralarında şanslı bir kura çektik. Rakibimizin 3. Lig'de olması ve maçın sahamızda oynanacak olması avantajımızdır. Kendimizi şimdiden bir üst turda görüyoruz, bu maçı kazanarak yolumuza devam etmek istiyoruz. Rakibimiz Orhangazispor'u önemsemekle birlikte rahat geçebileceğimizi düşünüyorum.''