Ziraat Türkiye Kupası A Grubu 3. maçında Sivasspor sahasında Gaziantep Büyükşehir Belediyespor'u ağırladı.
Sivasspor yeni teknik direktörü Sergen Yalçın önderliğinde çıktığı ilk maçta rakibini 4-0 yenerek 3 puanını sahibi oldu.
Sivasspor'un gollerini 15'te Batuhan Karadeniz, 17 ve 34'te Aatıf ve 39'da Musa Sinan kaydetti.
Bu sonuçla Sivasspor grupta ilk galibiyetini aldı ve 3 puana yükseldi. Gaziantep BB ise 1 puanda kaldı.
Grupta bir sonraki maçta iki ekip bu sefer Gaziantep'te karşı karşıya gelecek.

