Takımın Türkiye Kupası'nda Beşiktaş'ı 2-1 mağlup ettiği karşılaşmanın bitiminde düzenlenen basın toplantısına katılan Karaman, Beşiktaşlı Veli Kavlak'ın yapmış olduğu hareketten övgüyle bahsederek, "Maç içinde Hakan Söyler'in neden kırmızı kart gördüğünü şaşırmıştım. Canlı yayından öğrendim. Veli hakemi uyarmış ve kırmızı kartı iptal ettirmiş. Veli'yi severek takip ettiğim bir oyuncu, olması gerekini yapmış. Oyuncular böyle mesaj verecekse böyle oyunculara ihtiyaç var. Veli'yi kutluyorum. Bu maç onun hakkıydı." dedi.
Karaman, oyuncularını aldıkları galibiyetten dolayı da tebrik etti. Öte yandan Türk futbolunda son zamanlarda yaşanan kaos ve çirkinliklerin Türk insanına yakışmadığını ifade eden tecrübeli hoca, "Geçmişten itibaren insan profilimiz değişmeye başladı. Veli'nin yaptığı hareket Türk insanın yapması gereken tavırdı. Bu hareketi yapan Veli'yi tebrik ediyorum. Benim oyuncumda hızlı hucuma çıkarken Beşiktaşlı oyuncu yerde kalınca topu dışarı atmıştı." diye konuştu.

