Maçın ardından açıklamalarda bulunan Başkan Cengiz Günaydın, "Çok mutluyuz, oyuncu arkadaşlarımı kutluyorum. Yıllar sonra Karagümrük belki lig olarak hak ettiği yerde değil, ama bir Süper Lig takımlarına karşı iki haftadır mücadele ediyoruz. Bursaspor karşısında berabere kaldık, bugün de galip geldik. Tabii bu galibiyet bizim önümüzü açtı. Yani gruptan çıkma hesapları yapmak zorunda bıraktı. İnşallah devamını getirmeye çalışacağız." diye konuştu.
Centone Karagümrük Teknik Direktörü Ferruh Özgün ise geçen pazar çok zorlu bir maçtan çıktıklarını hatırlatarak, "Yıllardır teknik direktörlük yapıyorum pazar ve salı günü oynayan bir takım ilk kez gördüm. Pazar günü oynayan oyuncularım bugün ilk 11 çıktı. Onları yürekten kutluyorum. İnşallah bu çıkışımız devam eder. Artı bu gruptan da çıkmak için 10 puan ve averaj yeter diye düşünüyorum." ifadelerini kullandı.

