comScore

Gençlerbirliği kupa maçına hazır

22 Aralık 2014, Pazartesi 12:50

Başkent temsilcisinde, tedavileri devam eden Stancu ve Petrovic antrenmana katılmadı

Ziraat Türkiye Kupası'nda yarın deplasmanda Giresunspor ile karşılaşacak Gençlerbirliği, bu sabah yaptığı antrenmanla hazırlıklarını tamamladı.

Antrenmanda 5'e 2 top kapma idmanı yapan kırmızı-karalı futbolcular, daha sonra taktik ağırlıklı çalışma gerçekleştirdi. 

Başkent ekibinde antrenmana tedavileri devam eden Stancu ve Petrovic katılmazken, Tosic salonda çalıştı. Doğa ise takımdan ayrı koşu yaptı. 

Ziraat Türkiye Kupası H Grubu'nda Giresunspor ile Gençlerbirliği arasında yapılacak karşılaşma, yarın saat 15.15'te başlayacak.