comScore

Gaziantep derbisinde gol sesi çıkmadı

17 Aralık 2014, Çarşamba 22:23

Ziraat Türkiye Kupası'nda 'Antep derbisi' başladığı gibi golsüz bir şekilde sona erdi.

Ziraat Türkiye Kupası A Grubu ikinci maçında iki Gaziantep ekibi karşı karşıya geldi. Gaziantepspor ve Gaziantep Büyükşehir Belediyespor arasında oynanan karşılaşma 0-0 sona erdi.

İki takımın da düşük bir tempoda götürdüğü maçta çok ciddi bir pozisyon yaşanmazken özellikle Okan Buruk'un saha kenarında oldukça sinirlendiği gözlendi.
Bu skor sonrasında G.Antepspor puanını 4 yaparken G.Antep BB ise ilk puanıyla tanışmış oldu.

Grupta bir sonraki haftanın maçında Gaziantepspor, Tuzlaspor'la karşılaşacak. G.Antep BB ise deplasmanda Sivasspor'la mücadele edecek.