Çalımbay, maçın ardından şu değerlendirmede bulundu: "İki takım da gerçekten, ilk lig maçımızda kıran kırana geçmişti. Bugün de öyle geçti. İki takım da eksik kadro ile çıkmasına rağmen çok iyi mücadele etti. Biz maçtan çok, kaybettiğimiz oyuncumuza Sadıku'ya üzülüyoruz. Zaten eksik oyuncumuz var. Hakem bu kadar kolay atmamalıydı. Penaltı verdi. Penaltıyı geçtik, gol yiyelim önemli değil ama oyuncumuz çok önemli. Daha dikkatli karar vermeliler. Türkiye Kupası gerçekten çok zor bir döneme geldi. Kim ayarlamışsa fikstürü, bütün takımları zor durumda bırakıyor. Bunu değiştirmeleri gerekiyor. Çarşamba maçı oynuyoruz ardından hafta sonu bir daha oynuyoruz. Bu kadar yoğun deplasmanlı olmaması gerekiyor. Bursa takımı için de bu böyle. Biraz daya yaymaları lazım ya da eleme usulü yapacaklar, kim iyi ise o kalacak. Bizi üzen, oyuncumuzu kaybetmemiz oldu. Hakemlerin kendilerine dikkat edip, oyuncuları kolay atmamaları gerekiyor. İki takımı da tebrik ediyorum. Bugün gerçekten lig maçı gibi oynadılar."
CİHAN

