Böyle maçlarda doğal motivasyon geliyor
Oyuncularda aşırı istek vardı. Ulusal kanalda çıkıyor olmaları, bir Süper Lig ekibiyle oynuyor olmaları onları motive ediyor. 25 yaş kontenjanı benim birebir olarak dert edeceğim bir şey değil bu bütün 3.Lig'İn sorunudur. Kupada gidebildiğimiz yere kadar gitmek istiyoruz.
Çok uçurumlar var ama oyuncularımı kutluyorum
Süper Lig takımlarıyla aramızda uçurumlar var. Bu galibiyet maddi manevi olarak bize moral oldu.Biz 3.Lig takımıyız. Orada bir hedefimiz var. Ama bugün bir süper lig takımını yendik oyuncuları ve teknik heyeti kutluyorum
Üst liglere çıkarsak Sivasspor ile ortaklık artacak
Üst liglere çıktığımızda Sivasspor ile de aramızdaki makas biraz daha daralacaktır ve futbolcu alışverişi olacaktır.
