Takımının Galatasaray'a 4-2 mağlup olduğu karşılaşmanın bitiminde basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Hoşçan, "Güzel bir maç oldu. Bu maçı kazanmayı çok istemiştik. Sakat oyuncularımız vardı. Bu nedenle gençlerle çıktık. İyi oynadık. Bir ara oyun kontrolü bizdeydi. Ancak bunu değerlendiremedik. İlk penaltı pozisyonu doğruydu. İkinci penaltı için yorum yapmıyorum. Yine sıkınıtıl penaltı kararı gibiydi. Galatasaray'ı tebrik ediyorum." dedi.

