comScore

Yenilen goller Cuper'i kızdırdı..

02 Ekim 2012, Salı 18:31

Orduspor Teknik Direktörü Hector Cuper, Ziraat Türkiye Kupası 2. tur maçında, Spor Toto 3. Lig'de mücadele eden Kastamonuspor'u 3-2 yendikleri maçla ilgili, ''Maçın skorunun bu şekilde olmasını istemezdim ama oldu'' dedi.

Cuper, maçın ardından düzenlediği basın toplantısında, maçın son 15 dakikasında çok rahat oynamaya başladıklarını ve ''maçı aldık'' düşüncesine kapıldıklarını ifade ederek, ''Fakat futbolda öyle bir şey var ki hakem düdüğü çalmadan maç hiç bir zaman bitmez. O yüzden konsantrasyonu hep iyi tutmak gerekiyor. Dikkatsizlik ve konsantrasyon bozukluğu nedeniyle iki gol yedik. Bu yüzden kızgınım'' diye konuştu.