İşte o twitler:
""Şükurler olsun TÜRKİYE CUMHURİYETİ VATANDAŞIYIM şükürler olsun ATATÜRK'ÜN EVLADIYIM"
"Bir tane Türk bayrağinın olmadığı, bizden başka kimsenin Türkçe konuşmadığı, İstiklal Marşımızı sadece bizim söyledigimiz bir yerde, kişilerin içinde bazi arkadaşlarımızın haklı olarak oynamak istemediği, bazılarının ise korkudan elinin ayağının titrediği kupa maçı oynadık"
"Kimse kusura bakmasın biz bugün burada kazansaydık maçtan sonra kimse sağ kalmazdi. Tek tesellim tekrardan ailemi görecek olmam"
