comScore

Erkan: "Moral bulduk.."

27 Eylül 2012, Perşembe 19:31

Uşak Belediyespor'u deplasmanda farklı şekilde 10-1 yenerek kupada turu geçen DenizliBelediyespor'un Teknik Direktörü Adnan Erkan, ligde oynayacakları Eyüpspor maçı öncesimoral bulduklarını söyledi.

Adnan Erkan, çok büyük sürprizlerin yaşandığı kupa maçlarını ciddiye aldıklarınıbelirterek, gidebilecekleri yere kadar gitmek istediklerini söyledi.

Uşak Belediyespor karşısındafutbolcularının çok ciddi oynadıklarını belirten Erkan, "Futbolcu arkadaşlar, karşılarındakendi ayarlarında bir takım varmış gibi, maçı ciddiye aldılar. Bugüne kadar ligde şansızolduğumuz maçlar oldu. Bu nedenle kupayı ciddiye aldığımız belli olsun dedik ve ligdekikadro ile maça çıktık. Böylelikle de farklı skor ortaya çıktı. Ama bizim için skordan ziyadeturu geçmemiz önemliydi. Futbolcularım için bu skor büyük moral oldu. Bu maç geride kaldı.Artık, pazar günü oynayacağımız Eyüpspor maçına çalışıp, odaklanacağız" dedi.