comScore

Falcao, maça giderken yolda kaldı!

25 Ağustos 2014, Pazartesi 21:07

Fransa Ligue 1'de geçtiğimiz hafta Nantes ile karşı karşıya gelen Monaco, takım otobüsünün bozulmasının ardından yolda kaldı ve karşılaşmanın oynanacağı stada taksi ile gitti.

Fransa Ligue 1'de geçtiğimiz hafta Nantes ile Monaco arasından oynanacak mücadele öncesinde konuk ekip Monaco cephesinin başına oldukça ilginç bir olay geldi.

Takımı taşıyan otobüsün teknik aksamlarında problem yaşanmasının ardından takım otobüsü bozuldu ve Radamel Falcao ile arkadaşları, karşılaşmanın oynanacağı Stade de la Beaujoire Stadyumu'na taksi ile gitmek zorunda kaldılar.
Söz konusu olay, Monaco forması giyen Lucas Ocampos'un resmi mikroblog sitesi twitter üzerinen o anlara ilişkin paylaşımda bulunması ile gündeme geldi