comScore

Mersin'de kupa mesaisi başladı..

25 Eylül 2012, Salı 19:01

Spor Toto Süper Lig takımlarından Mersin İdmanyurdu, Ziraat Türkiye Kupası 2. turunda perşembe günü sahasında yapacağı Siirtspor maçı hazırlıklarına başladı.

Siirtspor maçı hazırlıkları Macit Özcan Spor Kompleksi'nde teknik direktör Nurullah Sağlam nezaretinde başladı. Isınma koşusuyla başlayan idmanda, adaptasyon hareketlerinin ardından yarı saha çift kaleli pas çalışması yapıldı. İdman, soğuma egzersizleriyle bitirildi.

Kulüp başkanı Ali Kahramanlı, yaptığı açıklamada, ligde şanssızlıklar yaşayan kulübün, Siirtspor maçıyla moral bulmak istediğini söyledi.

Ligin 6. haftasında Trabzonspor ile karşılaşmasına çıkacaklarını hatırlatan Kahramanlı, ''Siirtspor karşılaşması, bize güzel bir hazırlık maçı niteliğinde olacak. Siirtspor'u yenip, iyi bir moralle Trabzon'a gitmek istiyoruz'' diye konuştu.