Galatasaray'ın cezası nedeniyle kadın ve çocuk taraftarlara karı oynanan maçı kazanan sarı kırmızılı ekip, seriyi 3-3'e getirdi. Şampiyonu belirleyecek yedinci maç ise Fenerbahçe Ülker'in sahasında oynanacak.
Galatasaray'ın resmi Twitter hesabı, karşılaşmanın hemen ardından "Ülker Arena'daki maç seyircili oynanamaz! Takipçisiyiz" yazılı tweet'ler atmaya başladı.
Fenerbahçe taraftarının taşkınlık fotoğraflarını da sırasıyla paylaşan Galatasaray'ın resmi twitter hesabı, rövanş maçında TBF'nin Fenerbahçe'ye ceza vermesi gerektiğini dile getirdi.
İşte o paylaşımlar;

