Gelecek sezon Şampiuonlar Ligi'nde mücadele edecek olan Monaco, Leonardo Jardim'ı takımın başına getirmesinin ardından bir transferini daha açıkladı. Nancy'de forma giyen ve Fransa U21 Milli Takımı'nın da kaleciliğini yapan Paul Nardi ile 5 yıllık anlaşmaya varan Monaco, anlaşmayı resmi sitesinden de duyurdu.
Resmi transfer sezonunun 10 Haziran'da açılmasının ardından imzaların atılacağının belirtildiği açıklamada Nardi gibi gelecek vaadenen bir kalecinin kadroya katılmasından dolayı memnun olunduğu belirtildi.
Monaco'ya transferiyle ilgili konuşan Nardi ise; "Böylesine büyük bir kulübe imza attığım için çok mutluyum. Baan büyük bir gelecek projesinden bahsedildi. Bu projenin bir parçası olduğum için gururluyum." açıklaması yaptı.
