Bundeslig'da son haftaya küme düşme tehlikesiyle giren Hakan Çalhanoğlu ve Tolgay Aslan'ın takımı Hamburg, rakiplerinin kaybetmesi sayesinde Play Out oynamaya hak kazandı.
Daha önce tarihinde hiç küme düşmeyen Hamburg, bu sezon ecel terleriyle son haftaya girdi. Nürnberg ve Braunschweig'in öneünde giren mavi beyazlılar, Mainz'a yenilmesine rağmen Schalke'nin Nürnberg'i, Hoffenfeim'ın da Braunschweig'ı yenmesiyle ligi 16. sırada tamamladı ve Play Out oynamaya hak kazandı. Hamburg, Fürth ile play out oyanayacak.

