Bild'e açıklamalarda bulunan 30 yaşındaki futbolcu, "Schalke'de kendimi iyi hissediyorum ama gelecekte neler olacağını bilemeyiz. Geleceğimden önce takımımın bu sezonki hedeflerine odaklanmış durumdayım. Transfer konusunu Dünya Kupası'ndan sonraya bıraktım." diye konuştu.
Bundesliga'da ikinciliği kovaladıklarını da belirten Huntelaar, kalan maçlarını kazanıp Borussia Dortmund'u geçmek istediklerini sözlerine ekledi.
Bu sezon sakatlıklarla boğuşan yıldız futbolcu buna rağmen çıktığı 15 lig maçında 11 gole imza atmıştı.
