Kıbrıs Rum Kesimi Ligi'nde oynanan Omonia-APOEL maçında tribünlerde Türk Bayrağı yakıldı!
FutbolArena - Kıbrıs Rum Kesimi 1. Lig Play-Off Şampiyonluk Grubu'nda bugün oynanan Omonia - APOEL maçında skordan çok tribündeki görüntü maça damgasını vurdu. Karşılaşma sırasında tribünlerdeki taraftarlar Türk bayrağını yaktı. Müsabaka ise golsüz berabere bitti.