comScore

Başbakan'dan tebrik mesajı!

07 Eylül 2012, Cuma 00:01

Başbakan Tayyip Erdoğan, finalde Bursaspor'u 4-0 mağlup ederek Ziraat Türkiye Kupası'nı kazanan Fenerbahçe'nin başkan vekili Nihat Özdemir'e kutlama mesajı gönderdi..

Başbakanlık internet sitesinden yapılan açıklamada, "Başbakan Sayın Tayyip Erdoğan, Fenerbahçe'nin Ziraat Türkiye Kupası'nı kazanması sebebiyle Kulüp Başkan Vekili Nihat Özdemir'e bir kutlama mesajı göndermiştir" denildi.