comScore

Eskişehir'den Sivas hazırlığı

15 Ocak 2014, Çarşamba 16:35

Eskişehirspor, Ziraat Türkiye Kupası A Grubu ikinci maçında karşılaşacağı Sivasspor maçı hazırlıklarına başladı.

Eskişehirspor Vali Hanefi Demirkol Tesisleri'nde teknik direktörü Ertuğrul Sağlam yönetiminde yaklaşık 90 dakika süren antrenmanda dün, Akhisar Belediyespor maçında sahaya çıkan futbolcular düz koşu ve rejenerasyon çalışması gerçekleştirdi.
 
Diğer futbolcular da pas ve taktik çalışması yaptı. Maçta aldığı darbeye bağlı olarak tedavisine başlanan Necati Ateş antrenmanda yer almadı. Serol Demirhan ise sağlık ekibinin gözetiminde takımdan ayrı çalıştı.
 
Es-Es'ler, Sivasspor ile deplasmandan yapacağı 18 Ocak'taki karşılaşma saat 16.30'da başlayacak.