FutbolArena - Almanya Milli Takımı Teknik Direktörü Joachim Löw, Fenerbahçe'yi çalıştırdığında öğrencisi olan Hannover'in yeni teknik direktörü Tayfun Korkut'u övücü sözler söyledi.
Kendi menajeri olan Harun Arslan'ın da müşterisi olan Tayfun Korkut'un çok hırslı, ilgili ve her şeyden önce kendini sürekli geliştiren biri olduğunu ifade eden Löw, genç hocanın çok düzgün ve ne istediğini bilen biri olduğunu, bunun Korkut'un futbolculuk yıllarında da aynen böyle olduğunu söyledi. Türk hocanın mesleki açından da çok donanımlı olduğunu bunun yanında hem birçok ülkede futbol oynadığını hem de çok büyük hocalarla çalıştığını anlatan Alman teknik adam, eski öğrencisinin başarılı olacağına inandığını belirtti.
Kendi menajeri olan Harun Arslan'ın da müşterisi olan Tayfun Korkut'un çok hırslı, ilgili ve her şeyden önce kendini sürekli geliştiren biri olduğunu ifade eden Löw, genç hocanın çok düzgün ve ne istediğini bilen biri olduğunu, bunun Korkut'un futbolculuk yıllarında da aynen böyle olduğunu söyledi. Türk hocanın mesleki açından da çok donanımlı olduğunu bunun yanında hem birçok ülkede futbol oynadığını hem de çok büyük hocalarla çalıştığını anlatan Alman teknik adam, eski öğrencisinin başarılı olacağına inandığını belirtti.
Türk Milli Takımı'nda göreve başlamadan önce çalıştığı Stuttgart'ın sportif menajeri Fredi Bobic de, “Hannover'i yaptığı seçimden dolayı sadece tebrik etmek gerekir. Tayfun'dan ve çalışmalarından son derece memnunduk daha uzun süreli kalmasını isterdik. Ancak kontağımız hiç kesilmedi. Hannover'in aldığı karar çok cesaretli bir çözüm ama yeni de bir çözüm. Başarılı olacağına eminim” açıklamasını yaptı.
Haber: Hüseyin Özkök
