Sivasspor Kulübü Asbaşkanı Hüsnü Eken, Türkiye Kupası'nı Sivas'a götürmeyi istediklerini anlattı.
Eken, kurayla ilgili yaptığı değerlendirmede, "A Grubu biraz çetin oldu. Güzide takımlarımızla eşleştik. İnşallah hayırlı olur. Ligde de kupada da mücadele etmeye devam edeceğiz. Ziraat Türkiye Kupası'nda bu sezon şampiyon olmayı istiyoruz. Geçen sezon iyi yerlere gelmiştik. Bu sefer hem hocamız hem de yönetim kurulumuz kupayı almayı bekliyor" diye konuştu.