Medical Park Antalyaspor adına kura çekimine katılan kulüp yönetim kurulu üyesi Ali İhsan Sav, bekledikleri bir kura çektiklerini söyledi.
B Grubu'nda Galatasaray, Elazığspor ve Tokatspor'la eşleştiklerini hatırlatan Sav, "Beklediğimiz bir fikstür oldu. Türkiye'nin değişik bölgelerinden takımlar geldi. İyi bir grup oldu. Umarım sonuç da iyi olur. Hedefimiz bu kupayı almak. Buraya gelirken, Galatasaray'ı özellikle istiyorduk. Gerisi önemli değildi. Umarım herkesin istediği gibi bir kura olmuştur" diye konuştu.