comScore

Şeker hastası kaleci direk yaladı!

08 Aralık 2013, Pazar 18:24

Avusturya ekiplerinden Strum Graz'ın şeker hastası kalecisi Bendikt Pliquett, Innsbruck karşılaşmasında ilginç bir olaya imza attı.
 

Avusturya Ligi ekiplerinden Sturm Graz'ın kalecisi Bendikt Pliquett, Wacker Innsbruck karşılaşmasında kendisini izleyenleri hayrete düşüren bir hareket yaptı.

28 yaşındaki tecrübeli kaleci Pliquett, Innsbruck karşılaşmasında direği yalarken görüntülendi. Başarılı file bekçisi şeker hastalığı nedeniyle maç öncesinde sağlık ekiplerinin kendisine verdiği ilacı içmek istedi.
 
Ancak Pliquett daha sonra yaptığı açıklamada sağlık ekiplerinin verdiği şişenin çim koktuğunu ve eldivenleri olduğu için direğe döküp oradan yalamanın daha kolay olacağını düşündüğünü söyledi.
 
Pliquett'in açıklamasının ardından bu hareketinin sırrı ortaya çıkarken maç içerisinde yaşanan görüntü bir hayli ilginçti. İşte o kare...