Hamzaoğlu, maçın ardından gazetecilere yaptığı açıklamada, bu tip maçların hiç bir zaman kolay olmadığını ve bu maçın da zor geçtiğini söyledi.
Rakipleri Linyitspor'un çok ciddi ataklarının olduğunu belirten Hamzaoğlu, şöyle konuştu:
''Bizim bazı oyuncuların direkten dönen topları oldu ve bu topların geri dönüşünü iyi değerlendiremedik. Attığımız golle oyunun hakimiyetini ele aldık. Biraz daha etkili oynadık. Yine de çok tatmin edici bir oyun olduğunu söyleyemem. Diğer sonuçları da görüyoruz. Üst lig takımları için bu tip maçlar çok zor. Oyuncularımı yine de kutluyorum en azından maçın başından sonuna kadar ciddiyeti ellerinden bırakmadılar. Şartlar ne olursa olsun iyi mücadele etmeye ve iyi oyun oynamaya çalıştılar. Oyuncularımı tebrik ediyorum. Tavşanlı ekibini de bundan sonraki maçlarında başarılar diliyorum.''
