comScore

Toroğlu'ndan cimbom için bomba yorumlar!

03 Aralık 2013, Salı 22:08

Galatasaray'ın GAziantep Büyükşehir Belediyespor ile karşı karşıya geldiği mücadelenin naklen yayınında yorumculuk yapan Erman Toroğlu'nun sözleri dikkat çekti...

Galatasaray ile G.Antep BŞB. arasında oynanan Ziraat Türkiye Kupası mücadelesinde yayıncı kuruluş ATV'de yorumculuk yapan Erman Toroğlu'nun yorumları dikkat çekiciydi.
 
Toroğlu, TT Arena'da yayın yapılan odanın soğukluğundan şikayetçi olurken "Türk Telekom Arena gecekondu gibi" benzetmesinde bulundu. Toroğlu'nun yorumları sosyal medyada fazlasıyla kendine yer buldu. Galatasaray taraftarının tepkisini topladı. Toroğlu'nun incileri şu şekilde;
 
"Spiker: Hava da çok soğudu. Erman Toroğlu: "Ben donduğum için soğuğu hissetmiyorum şu an"
 
"Galatasaraylı futbolcuların bir kısmı kısa kollu forma giymiş ellerinde eldiven, Nasıl oluyor bu iş?"
 
"Ziraat ne demek, ne ekersen onu biçersin demek değil mi?"
"Brume ne diyorsun bu duruma?"