GÖZTEPE RÖVANŞI KAZANMA PEŞİNDE
Adnan Süvari Tesisleri'nde yapılan idmanda oyuncular ısınma hareketlerinin ardından top kapma çalışması son bölümde de yarı sahada çift kale maç yaptı. İzmir ekibi, yarın yapacağı idmanla hazırlıklarını sürdürecek.
İki ekip arasında 2017-2018 sezonun ilk haftasında İzmir'de oynanan mücadele 2-2 beraberlikle sonuçlanmıştı.
Göztepe ile ilgili tüm gelişmeleri Göztepe Haberleri sayfamızdan takip edebilirsiniz.

