Genç teknik adamın takımın başına geçtiği günden bu yana kendi sahasında 13 maça çıkan Gençlerbirliği, bu maçlarda sadece 2 mağlubiyet aldı. Geçtiğimiz sezon Atiker Konyaspor'a, bu sezon da Galatasaray'a karşı mağlup olan kırmızı siyahlılar toplam 11 maçta sahadan puanla ayrıldı.
Gençlerbirliği bu karşılaşmalarda 7 galibiyet, 4 beraberlik elde etti.

