TARAFTARLARDAN YOĞUN İLGİ
Galatasaray taraftarları, Ankara'da 19 Mayıs Stadı'nda kendilerine ayrılan bölümün tamamını doldurdu. Sarı kırmızılı tribünler maç başlamadan önce takımı tribünlere çağırıp, "Bizler inandık sizde inanın, bizim için bu maçı alın" tezahüratı yaptı.
İstanbul'dan Ankara'ya giden taraftarlar maç öncesinde Anıtkabir'e giderek Ata'nın huzuruna çelenk bıraktı. Anıtkabir ziyaretinde Galatasaraylı yöneticiler de yer aldı.

