LEVENT NAZİFOĞLU TAKİPTE
Sarı kırmızılılar, Gençlerbirliği maçının ardından bu sabah çalışmalarını sürdürdü.
Galatasaray'ın, Florya Metin Oktay Tesislerindeki çalışmasını Sportif AŞ Yönetim Kurulu üyeleri Levent Nazifoğlu ve Mehmet Özbek de takip etti.

