Norveç basınında TV2'ye konuşan Kjellsen, Omar'ın Covid-19'u Türkiye'de kaptığını düşündüğünü söyledi.
Kjellsen, "Omer muhtemelen Türkiye'de enfekte oldu. Galatasaray'da şu anda enfekte olan oyuncu sayısı fazla. Omar şu anda izolasyın sürecinde. Gereken izin ve tedbirler alındı." dedi.
Galatasaray Haberleri FutbolArena'da!


