702 bin
takipçi
bin
beğenme
ÖZEL HABER
TRANSFER
TÜRK FUTBOLU
SÜPER LİG
TFF 1. LİG
ALT LİGLER
TÜRKİYE KUPASI
MİLLİ TAKIM
DÜNYADAN FUTBOL
LA LIGA
BUNDESLIGA
PREMIER LIG
SERIE A
LIGUE 1
ŞAMPİYONLAR LİGİ
UEFA AVRUPA LİGİ
DÜNYA LİGLERİ
FAN TOKEN
FUTBOLARENA TV
İDDAA
DİĞER
TV PROGRAMI
FOTO GALERİ
ANALİZ
İDDAA SONUÇLARI
DÜNKÜ MAÇLAR
İSTATİSTİK
AKTÜEL
MAGAZİN GALERİ
BEŞİKTAŞ
FENERBAHÇE
GALATASARAY
TRABZONSPOR
BURSASPOR
REAL MADRID
BARCELONA
CHELSEA
LIVERPOOL
MANCHESTER UTD
BAYERN MÜNİH
JUVENTUS
Galatasaray
Futbol Haberleri
Süper Lig
Galatasaray
Felipe Melo yine sarı kart gördü
Felipe Melo yine sarı kart gördü
09 Şubat 2015, Pazartesi 20:45
PAYLAŞ
Felipe Melo bu sezon oynadığı 25 resmi maçın 12'sinde kart gördü. Neredeyse 2 maçta 1 kart görüyor.
FutbolArena -
Felipe Melo bu sezon oynadığı 25 resmi maçın 12'sinde kart gördü. Neredeyse 2 maçta 1 kart görüyor.
Galatasaray'ın agresif futbolcusu Felipe Melo, Eskişehirspor'a karşı da boş geçmedi, sarı kart gördü.
Brezilyalı oyuncu bu sezon çıktığı 25. resmi maçta 12. kartını gördü. Melo Galatasaray kariyerinde takımı 14 kez cezalı olduğu için yalnız bıraktı.
Felipe Melo
Galatasaray
Eskişehirspor
Galatasaray
Okan Buruk: "Tarih yine şampiyon Galatasaray’ı yazacak"
FutbolArena Galatasaray-Sivasspor maçında
ANA SAYFA
ÖZEL HABER
TRANSFER
BEŞİKTAŞ
FENERBAHÇE
GALATASARAY
TRABZONSPOR
TÜRK FUTBOLU
SÜPER LİG
TFF 1. LİG
ALT LİGLER
TÜRKİYE KUPASI
MİLLİ TAKIM
DÜNYADAN FUTBOL
LA LIGA
BUNDESLIGA
PREMIER LIG
SERIE A
LIGUE 1
ŞAMPİYONLAR LİGİ
UEFA AVRUPA LİGİ
DÜNYA LİGLERİ
FAN TOKEN
FUTBOLARENA TV
İDDAA
DİĞER
TV PROGRAMI
FOTO GALERİ
ANALİZ
CANLI SKOR
DÜNKÜ MAÇLAR
İSTATİSTİK
AKTÜEL
MAGAZİN GALERİ
KÜNYE