FutbolArena Özel - Beşiktaş Başkanı Fikret Orman'dan itiraf gibi bir söz geldi.
Beşiktaş – Fenerbahçe maçı öncesi açıklamalarla gerginleşen ortam Aziz Yıldırım'ın “Gerekirse hakem odasını da basarım Fikret Orman'ın gücü varsa o da bassın” demişti.
Bu açıklamaların ardından oynanan maçı 2-0 kaybeden Beşiktaş'ta Kulüp Başkanı Fikret Orman “Bundan sonra tarz değiştiriyorum. Biz de bundan sonra herkesin anlayacağı tarzda konuşacağız. Öyle, gücü varmış da basacakmış! Bundan sonra herkes görecek” demişti.
ORMAN'DAN İTİRAF
Bu açıklamaları çok tartışılan Fikret Orman “Aziz Yıldırım benim kimyamı bozdu. Gidip de soyunma odasını basacak değiliz. Ben böyle bir adam değilim” dedi.

