Lig tarihinde Fenerbahçe'nin ilk iki hafta kırmızı kart gördüğü başka bir sezon bulunmuyor.
Bir ilki yaşayan Fenerbahçe'de ilk hafta Mehmet Topal, direkt kırmızı kartla oyun dışında kalırken, 2. hafta da gole giden Welliton'a yaptığı faul dolayısıyla Simon Kjaer kırmızı kart gördü.

