YEDEK KULÜBESİNDE SİNİRLENDİ
Beşiktaş - Medipol Başakşehir maçının ilk yarısında sakatlığı nedeniyle 39. dakikada oyundan çıkan Emre Belözoğlu saha kenarına gelirken sakatlığından dolayı çok sinirlenirken, kulübe de bir süre oyundan çıktığı için kendine kızdı ve büyük üzüntü yaşadı.
Emre Belözoğlu'nun bu anları kameralara yansıdı.

